VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3C (05–10) => Aiheen aloitti: Telehell - 01.01.15 - klo:22:16

Otsikko: Huoltokirjasta
Kirjoitti: Telehell - 01.01.15 - klo:22:16
Terve Foorumille!

Tuli ostettua alkuviikosta VW Passat 2,0TDI DSG Sport vm.2007. Viikko mennytkin sitten ihmetellessä saksankielisiä ohjekirjoja ja auton ominaisuuksia. Voisiko joku foorumilainen napata kuvan omasta SUOMALAISESTA huoltokirjasta huolto-ohjelma osiosta? Näkisi vähän mitä huoltoja tähän on tehty. Eli tarkoitan sitä mihin korjaamolla merkkaavat tehdyt huollot rakseilla.