Terve Foorumille!
Tuli ostettua alkuviikosta VW Passat 2,0TDI DSG Sport vm.2007. Viikko mennytkin sitten ihmetellessä saksankielisiä ohjekirjoja ja auton ominaisuuksia. Voisiko joku foorumilainen napata kuvan omasta SUOMALAISESTA huoltokirjasta huolto-ohjelma osiosta? Näkisi vähän mitä huoltoja tähän on tehty. Eli tarkoitan sitä mihin korjaamolla merkkaavat tehdyt huollot rakseilla.