Uunituoreen Superbin omistajana olen päässyt auton ominaisuuksien opettelussa kohtaan TMC ;)
Vähän ristiriitaista tietoa olen aiheesta löytänyt, onkohan täällä tietoa saako Skoda Superbin Amundsen+ navigaattorin TMC-tiedotusten vastaanottoa toimimaan Suomessa?
Eipä taida saada.