VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Superb II (08-15) => Aiheen aloitti: mika67 - 30.12.14 - klo:11:01

Otsikko: Amundsen+ ja TMC
Kirjoitti: mika67 - 30.12.14 - klo:11:01
Uunituoreen Superbin omistajana olen päässyt auton ominaisuuksien opettelussa kohtaan TMC  ;)
Vähän ristiriitaista tietoa olen aiheesta löytänyt, onkohan täällä tietoa saako Skoda Superbin Amundsen+ navigaattorin TMC-tiedotusten vastaanottoa toimimaan Suomessa?
Otsikko: Vs: Amundsen+ ja TMC
Kirjoitti: jni - 30.12.14 - klo:15:25
Eipä taida saada.