VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Skoda => Aiheen aloitti: PeHa - 20.12.14 - klo:17:37

Otsikko: Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG MY15
Kirjoitti: PeHa - 20.12.14 - klo:17:37
bensa Golf vaihdetaan ylläolevaan dieselkulkineeseen kun löytyi jälleenmyyjältä valmis itselle sopiva paketti maasta, luovutus aikaistuukin 3.1.2015

RS:n lisävarusteet:
- metalliväri Black Magic
- winter pack
- antrasiitti Geminit

paikalliset varusteet:
- talvivanteiksi Hawkit Contin nastoilla 205/50-17
- takaroiskeläpät
- takapuskurin lastaussuoja
- metallinen koirakalteri

vielä parin päivän odotus..
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG MY15
Kirjoitti: PeHa - 11.01.15 - klo:17:29
8 pv ja 1030km hymyssä suin ajeltu.  Maalipintaan Finikorin Brilliant käsittely tehtiin 6.1. Kuvia tulossa myöhemmin.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG MY15
Kirjoitti: PeHa - 02.02.15 - klo:14:30
Kuukausi ajeltu ( lähinnä vaimo ) 3000km edelleen hymyssä suin ilman minkäänlaisia vaivoja. Contin nastat 205/50-17 toimineet moitteettomasti. Pitovaikeuksia ainakin talvella havaittavissa ;D.

Kuvia https://www.flickr.com/photos/130316312@N03/ (https://www.flickr.com/photos/130316312@N03/)

Pojallekin löytyi merkkipenkki.
LED rekkarivalot odottavat asennusta, samoin musta kehikko keulaan kromisen tilalle saapui SuperSkodalta. Jos sais tulevana viikonloppuna paikoilleen.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG MY15
Kirjoitti: Gepardi - 06.02.15 - klo:22:55
Hieno auto, kaikin puolin. 8)
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG MY15
Kirjoitti: PeHa - 08.02.15 - klo:16:20
Lainaus käyttäjältä: Gepardi - 06.02.15 - klo:22:55
Hieno auto, kaikin puolin. 8)
Kiitoksia.

Eilen askarreltu musta maskin kehys kromisen tilalle, omasta mielestä tyylikkäämpi kuin krominen.
LED rekkarivalot myös paikoillaan.
Uusia kuvia kuvagalleriassa.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG MY15
Kirjoitti: clacson - 08.02.15 - klo:17:22
Lainaus käyttäjältä: PeHa - 08.02.15 - klo:16:20
Eilen askarreltu musta maskin kehys kromisen tilalle, omasta mielestä tyylikkäämpi kuin krominen.
Musta kehys sopii paremmin useimpiin väreihin ja kun autossa ei ole muuta kromia, niin...
Mistä päästä aloitit kromikehyksen irroittamisen ja miten homma eteni?
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG MY15
Kirjoitti: PeHa - 08.02.15 - klo:17:58
Lainaus käyttäjältä: clacson - 08.02.15 - klo:17:22
Mistä päästä aloitit kromikehyksen irroittamisen ja miten homma eteni?

Molemmista yläkulmista lähdin etenemään, pienellä talttapäisellä ruuvimeisselillä longistin, osa kromikehyksen kiinnikkeistä hajosi, osin tarkoituksella. Uudesta näki kiinnikkeiden paikan. Kolmeen osaan sain vanhan kehyksen. Uusi oli plug and play laittaa paikoilleen. Ja onneksi uusi kehys  suoraan Black Magic värinen. Oisko vajaa puolituntinen mennyt aikaa.