bensa Golf vaihdetaan ylläolevaan dieselkulkineeseen kun löytyi jälleenmyyjältä valmis itselle sopiva paketti maasta, luovutus aikaistuukin 3.1.2015
RS:n lisävarusteet:
- metalliväri Black Magic
- winter pack
- antrasiitti Geminit
paikalliset varusteet:
- talvivanteiksi Hawkit Contin nastoilla 205/50-17
- takaroiskeläpät
- takapuskurin lastaussuoja
- metallinen koirakalteri
vielä parin päivän odotus..
8 pv ja 1030km hymyssä suin ajeltu. Maalipintaan Finikorin Brilliant käsittely tehtiin 6.1. Kuvia tulossa myöhemmin.
Kuukausi ajeltu ( lähinnä vaimo ) 3000km edelleen hymyssä suin ilman minkäänlaisia vaivoja. Contin nastat 205/50-17 toimineet moitteettomasti. Pitovaikeuksia ainakin talvella havaittavissa ;D.
Kuvia https://www.flickr.com/photos/130316312@N03/ (https://www.flickr.com/photos/130316312@N03/)
Pojallekin löytyi merkkipenkki.
LED rekkarivalot odottavat asennusta, samoin musta kehikko keulaan kromisen tilalle saapui SuperSkodalta. Jos sais tulevana viikonloppuna paikoilleen.
Hieno auto, kaikin puolin. 8)
Lainaus käyttäjältä: Gepardi - 06.02.15 - klo:22:55
Hieno auto, kaikin puolin. 8)
Kiitoksia.
Eilen askarreltu musta maskin kehys kromisen tilalle, omasta mielestä tyylikkäämpi kuin krominen.
LED rekkarivalot myös paikoillaan.
Uusia kuvia kuvagalleriassa.
Lainaus käyttäjältä: PeHa - 08.02.15 - klo:16:20
Eilen askarreltu musta maskin kehys kromisen tilalle, omasta mielestä tyylikkäämpi kuin krominen.
Musta kehys sopii paremmin useimpiin väreihin ja kun autossa ei ole muuta kromia, niin...
Mistä päästä aloitit kromikehyksen irroittamisen ja miten homma eteni?
Lainaus käyttäjältä: clacson - 08.02.15 - klo:17:22
Mistä päästä aloitit kromikehyksen irroittamisen ja miten homma eteni?
Molemmista yläkulmista lähdin etenemään, pienellä talttapäisellä ruuvimeisselillä longistin, osa kromikehyksen kiinnikkeistä hajosi, osin tarkoituksella. Uudesta näki kiinnikkeiden paikan. Kolmeen osaan sain vanhan kehyksen. Uusi oli plug and play laittaa paikoilleen. Ja onneksi uusi kehys suoraan Black Magic värinen. Oisko vajaa puolituntinen mennyt aikaa.