Moi,
Farmari Superbiin (2010) pitäisi saada verkko takapenkin ja tavaratilan väliin.
Onkos mitään käteviä ratkaisuja olemassa?
Vai onko ainoa vaihtoehto sellainen "kiinteä" koiraverkko?
Itsellä olisi tarvetta kanssa jollekkin ratkaisulle.
Vanhassa autossa (C mersu) oli se sissänkelautuva systeemi, oli kyllä hyvä.
Ilmeisesti ollut lisävaruste?