VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Superb II (08-15) => Aiheen aloitti: Peju - 27.11.14 - klo:11:51

Otsikko: Tavaratilan väliverkko
Kirjoitti: Peju - 27.11.14 - klo:11:51
Moi,

Farmari Superbiin (2010) pitäisi saada verkko takapenkin ja tavaratilan väliin.

Onkos mitään käteviä ratkaisuja olemassa?

Vai onko ainoa vaihtoehto sellainen "kiinteä" koiraverkko? 

Otsikko: Vs: Tavaratilan väliverkko
Kirjoitti: SamuliR - 03.12.14 - klo:09:37
Itsellä olisi tarvetta kanssa jollekkin ratkaisulle.
Vanhassa autossa (C mersu) oli se sissänkelautuva systeemi, oli kyllä hyvä.
Ilmeisesti ollut lisävaruste?