Seat Toledo 1.2TSi
Style -14 105hv (6-vaiht)
- Eibach Pro-kit -30mm.
- VW:n RNS 510 soitin.
- KEI-racing vanteet 205/40-18" kumeilla. Ensikesäksi 215&225/40-18" (ja eri vanteet, paremmin OEM-henkeen sopiviksi.)
- Racechip 138hv/218Nm.
- K&N vakiokotelossa.
- Helmiäisväri: Lava Blue.
- Mallimerkinnät poistettu.
- Päiväajovalot (led)
- Yms pientä.
Kuten kuvista näkee niin vannesettejä löytyy erikseen sadekelillekkin. ;D
(http://img.photobucket.com/albums/v730/Johnyape/toledokesauml14_zps2f1203fe.jpg) (http://smg.photobucket.com/user/Johnyape/media/toledokesauml14_zps2f1203fe.jpg.html)
Tällä mentiin kesä 2014
Auto tuoreeltaan madallettuna 205/40-18". Laski noin sentin vielä lisää onneksi kun alusta asettui...
(http://img.photobucket.com/albums/v730/Johnyape/toledotalvi18_zpsf5cfe7e4.jpg) (http://smg.photobucket.com/user/Johnyape/media/toledotalvi18_zpsf5cfe7e4.jpg.html)
Vanteet jotka tulee varmaan seuraavaksi (2015) kesäksi alle eri kumeilla. Kuvassa 225/45 18" ja ahdasta on.
(http://img.photobucket.com/albums/v730/Johnyape/DSC_0224_zpse380e262.jpg) (http://smg.photobucket.com/user/Johnyape/media/DSC_0224_zpse380e262.jpg.html)
Pitäähän näitä olla. :D (225/40-18") ja edestä raapii turhan helposti.
(http://img.photobucket.com/albums/v730/Johnyape/DSC_0259_zps24b401cb.jpg) (http://smg.photobucket.com/user/Johnyape/media/DSC_0259_zps24b401cb.jpg.html)
Millikin riittää. 225/40-18"
(http://img.photobucket.com/albums/v730/Johnyape/DSC_0268_zpsf5667b1a.jpg) (http://smg.photobucket.com/user/Johnyape/media/DSC_0268_zpsf5667b1a.jpg.html)
Ja tähän kun saisi joskus viriteltyä kameran... ::)
Minkälaisia kokemuksia tosta racechip-boksista? Itekkin mietin että kannattaako uuteen poloon virityksiä tehdä ::)
Lainaus käyttäjältä: mikama83 - 27.11.14 - klo:10:55
Minkälaisia kokemuksia tosta racechip-boksista? ::)
+1
No edellsessä golfissa sama boksi oli 120tkm ilman ongelmia. Öljyt vaihdatan aina noin 15tkm välein long-lifestä huolimatta, koska noin 23tkm ajetuilla öljyillä oli kaikenmaailman ongelmat (vakiona) joista on TSi-moottoreiden kohdalla saanut joku lukeakkin. :p