VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Superb II (08-15) => Aiheen aloitti: pasanen - 30.10.14 - klo:18:43

Otsikko: superb tärisee
Kirjoitti: pasanen - 30.10.14 - klo:18:43
moi .onko ollu kellään tälläistä ongelmaa 80-90kmh välissä auto alkaa tärisemään muuten ei mitään vain tuolla nopeudella tämä tapahtuu???hämärää pitää varmaan viedä pajalle katottavaksi,onhan sillä ajettu jo 30tkm....voisiko olla dsg vika? 
renkaista tuskin johtuu..
niin ja auto 2.0 tdi 170 hp 6dsg
Otsikko: Vs: superb tärisee
Kirjoitti: jni - 30.10.14 - klo:19:21
^Veikkaan kuitenkin rengasta. Joko tasapainoitusongelma, vanne rikki tai itse rengas rikki. Jos tärinä tuntuu vain perseellä, eikä ohjauspyörässä, vika lienee taka-akselin pyörissä.
Otsikko: Vs: superb tärisee
Kirjoitti: pasanen - 30.10.14 - klo:19:45
ok kiitti vinkistä täytyy kattoo loppuuko se ,kun vaihdan talvirenkaat alle.
Otsikko: Vs: superb tärisee
Kirjoitti: villwill - 10.12.14 - klo:02:45
Mulla ainakin aina auttanut vanteiden pesu, rapaa kertyy epätasaisesti vanteen sisälle ja epätasapainottaa. Ã,,kkiseltään en keksi mitään muuta mikä voisi ongelmaa aiheuttaa.
Miten kävi kun vaihdoit renkaat?  ;)