Näytti olevan A4 puolella vastaava kysymys.
Laitetaan tänne A3-puolellekkin.
Itse asustan Pohjois-Pohjanmaalla.
Aika vähän tuntuu olevan A3 kuskeja.
Itse vaikutan Satakunnassa.
Tällä hetkellä Savossa, mutta enemmän Kymenlaaksossa ja Pääkaupunkiseudulla.
Itse asustelen Keski-pohjanmaalla. Täälläkin aikas vähän näitä Audi A3
Espoossa vaikutan.
hirvensalmella,mikkkelin lähellä
Lainaus käyttäjältä: MVA - 29.07.10 - klo:09:12
Näytti olevan A4 puolella vastaava kysymys.
Laitetaan tänne A3-puolellekkin.
Itse asustan Pohjois-Pohjanmaalla.
A3:sta ei ole ollut enää maaliskuusta lähtien.
Pari päivää moinen ollut omistuksissa, Kangasalla tämä pyörii.