Näkyykö muilla ko. auton käyttäjillä tyhjäkäynnillä l/h kulutuslkm? Mulla ainakaan ei näy kun l/100km, ja välilä tuntuu että sekin takeltelee... Ja toinen onkelma on se että kun vaihtaa kakkoselle, (manuaali) niin kuuluu jännä kolahdus.. Vaihteiston päästä? Mistään ei olla ainakaan löysää/väljää löyetty.