VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A3 8P (03–) => Aiheen aloitti: jukkisgti - 22.10.14 - klo:22:36

Otsikko: Audi A3 1,4 TFSI, Sportback 2009
Kirjoitti: jukkisgti - 22.10.14 - klo:22:36
Näkyykö muilla ko. auton käyttäjillä tyhjäkäynnillä l/h kulutuslkm? Mulla ainakaan ei näy kun l/100km, ja välilä tuntuu että sekin takeltelee... Ja toinen onkelma on se että kun vaihtaa kakkoselle, (manuaali) niin kuuluu jännä kolahdus.. Vaihteiston päästä? Mistään ei olla ainakaan löysää/väljää löyetty.