VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Skoda => Aiheen aloitti: FroDoZu - 17.10.14 - klo:20:21

Otsikko: Skoda Octavia Combi RS TDI MAN
Kirjoitti: FroDoZu - 17.10.14 - klo:20:21
Noniin,

on aika astua kaapista ulos. Eli A3 on löytänyt seuraajansa ja nyt odotellaan sitten monen muun kanssa RS:n toimitusta. Moottoriksi valikoitui pitkän harkinnan jälkeen TDI ja väriksi perusvalkoinen. Laatikon suhteen valinta oli alusta lähtien selvä eli manuaalilla mennään edelleen.

Auto on tilattu seuraavilla varusteilla:

Myyjäliikkeestä mukaan tarttuu:

Jälkiasenteisina tilatut tavarat: