Noniin,
on aika astua kaapista ulos. Eli A3 on löytänyt seuraajansa ja nyt odotellaan sitten monen muun kanssa RS:n toimitusta. Moottoriksi valikoitui pitkän harkinnan jälkeen TDI ja väriksi perusvalkoinen. Laatikon suhteen valinta oli alusta lähtien selvä eli manuaalilla mennään edelleen.
Auto on tilattu seuraavilla varusteilla:
- Winter pack
- RS-Challenge -paketti
- Intelligent Parking Distance Assistant
- Parkkikamera
Myyjäliikkeestä mukaan tarttuu:
Jälkiasenteisina tilatut tavarat:
- LED-moduulit rekisterikilven valoihin
- Sisätilan valot LED-versioksi
- Parkkipolttimot ledeiksi