VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3C (05–10) => Aiheen aloitti: vwp - 12.09.14 - klo:22:58

Otsikko: Sisävalot eivät syty
Kirjoitti: vwp - 12.09.14 - klo:22:58
Ehtoota!

Näin iltojen pimetessä on tullut huomattua, että Passatin sisävalot eivät syty mistään ovesta.
Jalkatilaan valot kyllä syttyvät, samoin auto osaa kertoa mikä ovi on auki. Ei siis varmaankaan vikaa mikrokytkimissä?
Kattonappia kun painaa, niin valot kyllä toimivat jne mutta eivät vain tykkää syttyä itsestään. Missä vika, enkö mä vaan tajua jotakin  ;D ?
Otsikko: Vs: Sisävalot eivät syty
Kirjoitti: duke7 - 13.09.14 - klo:00:54
Voisi olla vikaa siinä kattonapissa. Kokeile heilutella sitä hyvin vähän keskiasennon kohdalla.
Oli joskus vastaava vika ja purin katkaisijan enkä keksinyt mitä sille voisi tehdä mutta alkoi toimimaan sitten kasattuna. On tosin vieläkin herkkä tuon keskikohdan suhteen.
Otsikko: Vs: Sisävalot eivät syty
Kirjoitti: Ipe83 - 11.01.15 - klo:21:32
Tervehdys vähä jäljessä tähän aiheeseen, mut saattaa ja toivottavasti jatkossa jollekki hyötyä.. 
Itsellä Passat 3c 3.2 fsi ja sisävalot ei palanu ensinkää, mutta juurikin jalkotilan tuikut palo ja ovien alakulmissa olevat valot mutta ei muut.  Tämä ainakin itsellä johtu mukavuushallintalaite yksiköstä.  Tai joku vastaava palikka oli sökö paska ja ei maksanu töineen kuin 1200e korjata tuikut, mutta onneksi autoliikkeen piikkiin..
Otsikko: Vs: Sisävalot eivät syty
Kirjoitti: Tourano - 11.01.15 - klo:21:49
Lainaus käyttäjältä: Ipe83 - 11.01.15 - klo:21:32
Tervehdys vähä jäljessä tähän aiheeseen, mut saattaa ja toivottavasti jatkossa jollekki hyötyä.. 
Itsellä Passat 3c 3.2 fsi ja sisävalot ei palanu ensinkää, mutta juurikin jalkotilan tuikut palo ja ovien alakulmissa olevat valot mutta ei muut.  Tämä ainakin itsellä johtu mukavuushallintalaite yksiköstä.  Tai joku vastaava palikka oli sökö paska ja ei maksanu töineen kuin 1200e korjata tuikut, mutta onneksi autoliikkeen piikkiin..

Sama aikoinaan Touranissa.
Otsikko: Vs: Sisävalot eivät syty
Kirjoitti: vwp - 11.01.15 - klo:21:50
Kas, unohdin näköjään tänne linkittää tämän
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=24715.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=24715.0)