Onko joku asennuttanut / asentanut Webaston tai vastaavan lämmittimen jälkiasenteisena ? itsellä 1.4 TSI 2014 elegance lb. Kiinnostaa: onnistuuko, paljonko maksoi, JNE ?
Omaa autoa odotellessa soittelin Auto - Sunille kun siellä oli varastossa kelpo RS jonka olisi saanut heti . Oli jäänyt varastoon koska tehtaalla unohtui asentaa tilattu Webasto ja silloin liikkeestä kerrottiin että ainakaan toistaiseksi III Ocuun ei saa asennettua jälkikäteen moista vekotinta . Tämä oli abouts maaliskuussa saatu tieto
Eber pöhisee itsellä. Webastoakin saa.
Eberin asennussarjaa joutui ainakin syksyllä hieman muokkaamaan jotta saa mahdutettua. Luultavasti tähän mennessä tullut jo täydellinen sarja myyntiin.
Itsellä 3 räsään laitettiin vajaa vuosi sit heti eberi.ei ollut mitään puhetta ettei sitä sinne saisi.
Diesel malliin ja makso jotain vähän reilu pari tonnia.känny ohjauksella.
1.6 TDI malliin jälkiasennettu Webasto Telestart T91 kaukosäädöllä oli Metro-Auton listahinnalla 1910â,¬ asennettuna.