VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Octavia III (13-19) => Aiheen aloitti: nsvt - 13.08.14 - klo:21:30

Otsikko: octavia III jälkiasennettu webasto
Kirjoitti: nsvt - 13.08.14 - klo:21:30
Onko joku asennuttanut / asentanut Webaston tai vastaavan lämmittimen jälkiasenteisena ? itsellä 1.4 TSI 2014 elegance lb. Kiinnostaa: onnistuuko, paljonko maksoi, JNE ?
Otsikko: Vs: octavia III jälkiasennettu webasto
Kirjoitti: kaide - 15.08.14 - klo:19:01
Omaa autoa odotellessa soittelin Auto - Sunille kun siellä oli varastossa kelpo RS jonka olisi saanut heti . Oli jäänyt varastoon koska tehtaalla unohtui asentaa tilattu Webasto ja silloin liikkeestä kerrottiin että ainakaan toistaiseksi III Ocuun ei saa asennettua jälkikäteen moista vekotinta . Tämä oli abouts maaliskuussa saatu tieto
Otsikko: Vs: octavia III jälkiasennettu webasto
Kirjoitti: pasi_l - 15.08.14 - klo:21:24
Eber pöhisee itsellä.  Webastoakin saa.

Eberin asennussarjaa joutui ainakin syksyllä hieman muokkaamaan jotta saa mahdutettua. Luultavasti tähän mennessä tullut jo täydellinen sarja myyntiin.
Otsikko: Vs: octavia III jälkiasennettu webasto
Kirjoitti: peju76 - 15.08.14 - klo:22:17
Itsellä 3 räsään laitettiin vajaa vuosi sit heti eberi.ei ollut mitään puhetta ettei sitä sinne saisi.
Diesel malliin ja makso jotain vähän reilu pari tonnia.känny ohjauksella.
Otsikko: Vs: octavia III jälkiasennettu webasto
Kirjoitti: Micce - 19.08.14 - klo:14:56
1.6 TDI malliin jälkiasennettu Webasto Telestart T91 kaukosäädöllä oli Metro-Auton listahinnalla 1910â,¬ asennettuna.