Laitetaas oikeaan karsinaan...
Apua.
Aamulla töihin ajellessa, katosi monitoiminäytöstä, radion näyttö. Ajotietokoneen ja muiden "säätöjen" näyttö toimii normaalisti. Olisko kyseessä joku kosketushäiriö, vai alkaako jompikumpi leviään. Kyseessä 3C Passatti, -08 Luxline Tdi.
Ajotietokoneen näytön 'pimentyessä' yleensä vika on mittaristossa eli se on hajoamassa. Itsellä kävi 3C Passatissa moinen aluksi silloin kun auto oli pitkään auringossa ja lopulta ajotietokone pimeni kokonaan, muun mittariston toimiessa ongelmitta. Maahantuoja maksoi suurimman osan uudesta mittaristosta ja sen vaihtotyöstä vaikka auto oli jo 3v vanha silloin.
No niin.
Eilen kun lähin töistä kotia, kaikki sitten toimi normaalisti. Pitänee seuraavassa huollossa mainita asiasta.