Mulla on 3 vuotta vanha Passat jossa 70 tkm mittarissa. Tuntuu että valoista on hävinnyt se paras puhti verrattuna siihen miten ne toimi uutena. Onko joku jo ehtinyt vaihtaa/vaihdattaa xenoneita Passatissa? Milloin tämä kannattaa tehdä, ts miten kauan xenonit yleensä kestävät? Kysyin merkkihuollosta mutta siellä ei oikein teidetty. Kinnostaisi kuulla muiden kokemuksia tästä aiheesta.
Passatista ei ole kokemusta. Touraniin polttimot vaihdettiin 3v 9kk ja 105 000 km jälkeen. Valojen väri muuttui sinertävästä takaisin kirkkaan valkoiseksi.
kiitos nopeasta vastauksesta. Kyllä se varmaan kannattaa minunkin tapauskessa nuo polttimot vaihtaa. VW varaosatiskistä hinta 200â,¬ pari. xenonvalot.com tarjoaa Philipsit 160â,¬ hintaan. Ebaysta 60â,¬ + rahti. Onkohan D2S malleja useampia, vai pitäisikö kokeilla nuo 60â,¬ polttimot?
http://cgi.ebay.de/Philips-Xenon-Brenner-Birne-85122-35W-D2S-Fassung-NEU-/110432811086?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item19b64ef84e (http://cgi.ebay.de/Philips-Xenon-Brenner-Birne-85122-35W-D2S-Fassung-NEU-/110432811086?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item19b64ef84e)
Itse hommasin tuolta www.xenonkauppa.fi (http://www.xenonkauppa.fi)
kiitos linkistä! Tuossahan ne on ihan OK hintaisia. Onko vaihto miten vaikea?
Xenonpolttimoita saa edukkaasti myös Meronetistä (http://www.meronet.com/catalog/index.php?cPath=22) ;)
Lainaus käyttäjältä: Mave25 - 06.07.10 - klo:13:12
Itse hommasin tuolta www.xenonkauppa.fi (http://www.xenonkauppa.fi)
Mulle tuli tuolta myös, parissa päivässä tuli paketti postiin ilman mitään ongelmaa.
OK hyvä! Laitoin just tilaukseen perus Philips D2S polttimot sieltä xenonkauppa.fi:stä. Mulla on määräaikaishuolto varattu ensi viikolle, jos ehdin saada nämä niin pyydän pojat vaihtamaan polttimot samalla.
tänään soittivat huollosta että polttimot ovat väärää tyyppiä. Passatissa käytetään D1S polttimoita eikä D2S:ää. Toivottavasti saan ne xenonkaupasta vaihdettua.... Jos joku tarvitsee D2S:t niin mulla olisi pari ylimääräisenä....
Varaosatiskillä D1S:t oli 199â,¬ kpl.... Tietysti ne oli huollossa ehtineet purkaa puskurin jne, joten siitä lystistä saan nyt maksaa ihan turhaan. No, onneksi keli on ainakin aurinkoinen....