VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3C (05–10) => Aiheen aloitti: VW_Johan - 06.07.10 - klo:10:05

Otsikko: Xenoneiden vaihto?
Kirjoitti: VW_Johan - 06.07.10 - klo:10:05
Mulla on 3 vuotta vanha Passat jossa 70 tkm mittarissa. Tuntuu että valoista on hävinnyt se paras puhti verrattuna siihen miten ne toimi uutena. Onko joku jo ehtinyt vaihtaa/vaihdattaa xenoneita Passatissa? Milloin tämä kannattaa tehdä, ts miten kauan xenonit yleensä kestävät? Kysyin merkkihuollosta mutta siellä ei oikein teidetty. Kinnostaisi kuulla muiden kokemuksia tästä aiheesta.
Otsikko: Vs: Xenoneiden vaihto?
Kirjoitti: Tupo - 06.07.10 - klo:10:22
Passatista ei ole kokemusta. Touraniin polttimot vaihdettiin 3v 9kk ja 105 000 km jälkeen. Valojen väri muuttui sinertävästä takaisin kirkkaan valkoiseksi.
Otsikko: Vs: Xenoneiden vaihto?
Kirjoitti: VW_Johan - 06.07.10 - klo:12:46
kiitos nopeasta vastauksesta. Kyllä se varmaan kannattaa minunkin tapauskessa nuo polttimot vaihtaa. VW varaosatiskistä hinta 200â,¬ pari. xenonvalot.com tarjoaa Philipsit 160â,¬ hintaan. Ebaysta 60â,¬ + rahti. Onkohan D2S malleja useampia, vai pitäisikö kokeilla nuo 60â,¬ polttimot?
http://cgi.ebay.de/Philips-Xenon-Brenner-Birne-85122-35W-D2S-Fassung-NEU-/110432811086?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item19b64ef84e (http://cgi.ebay.de/Philips-Xenon-Brenner-Birne-85122-35W-D2S-Fassung-NEU-/110432811086?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item19b64ef84e)
Otsikko: Vs: Xenoneiden vaihto?
Kirjoitti: Mave25 - 06.07.10 - klo:13:12
Itse hommasin tuolta      www.xenonkauppa.fi (http://www.xenonkauppa.fi)
Otsikko: Vs: Xenoneiden vaihto?
Kirjoitti: VW_Johan - 06.07.10 - klo:13:46
kiitos linkistä! Tuossahan ne on ihan OK hintaisia. Onko vaihto miten vaikea?
Otsikko: Vs: Xenoneiden vaihto?
Kirjoitti: Karvis - 06.07.10 - klo:20:27
Xenonpolttimoita saa edukkaasti myös Meronetistä (http://www.meronet.com/catalog/index.php?cPath=22) ;)
Otsikko: Vs: Xenoneiden vaihto?
Kirjoitti: _Mikko_ - 06.07.10 - klo:20:56
Lainaus käyttäjältä: Mave25 - 06.07.10 - klo:13:12
Itse hommasin tuolta      www.xenonkauppa.fi (http://www.xenonkauppa.fi)

Mulle tuli tuolta myös, parissa päivässä tuli paketti postiin ilman mitään ongelmaa.
Otsikko: Vs: Xenoneiden vaihto?
Kirjoitti: VW_Johan - 06.07.10 - klo:21:16
OK hyvä! Laitoin just tilaukseen perus Philips D2S polttimot sieltä xenonkauppa.fi:stä. Mulla on määräaikaishuolto varattu ensi viikolle, jos ehdin saada nämä niin pyydän pojat vaihtamaan polttimot samalla.
Otsikko: Vs: Xenoneiden vaihto?
Kirjoitti: VW_Johan - 14.07.10 - klo:10:29
tänään soittivat huollosta että polttimot ovat väärää tyyppiä. Passatissa käytetään D1S polttimoita eikä D2S:ää. Toivottavasti saan ne xenonkaupasta vaihdettua.... Jos joku tarvitsee D2S:t niin mulla olisi pari ylimääräisenä....

Varaosatiskillä D1S:t oli 199â,¬ kpl.... Tietysti ne oli huollossa ehtineet purkaa puskurin jne, joten siitä lystistä saan nyt maksaa ihan turhaan. No, onneksi keli on ainakin aurinkoinen....