VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Octavia III (13-19) => Aiheen aloitti: RS/III/RallyGreen - 29.07.14 - klo:09:31

Kysely
Kysymys: Bensa vai Diesel
Vaihtoehto 1: Bensa ääntä: 30
Vaihtoehto 2: diesel ääntä: 14
Vaihtoehto 3: Ei väliä ääntä: 2
Otsikko: Polttoaine
Kirjoitti: RS/III/RallyGreen - 29.07.14 - klo:09:31
Kaikki tietää, että tämä on ikuisuus kysymys
Otsikko: Vs: Polttoaine
Kirjoitti: purtsi83 - 29.07.14 - klo:09:52
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=7533.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=7533.0)

Eikös tuolla voi jo käydä vastaavan keskustelun jopa ilman noita liikkuvia lauseita.
Otsikko: Vs: Polttoaine
Kirjoitti: RS/III/RallyGreen - 29.07.14 - klo:10:03
Lainaus käyttäjältä: purtsi83 - 29.07.14 - klo:09:52
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=7533.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=7533.0)

Eikös tuolla voi jo käydä vastaavan keskustelun jopa ilman noita liikkuvia lauseita.
Tarkotus oli äänestää,ei välttämättä keskustella.
Eikä,joka paikkaa tarvitse mennä ja kommentoida,jos ärsyttää, vaikkapa liikkuvat lauseet... 
Otsikko: Vs: Polttoaine
Kirjoitti: Pikkukakkonen - 29.07.14 - klo:19:00
Haisevaa ja savuavaa en halua, joten bensa on ainut vaihtoehto  :o
Otsikko: Vs: Polttoaine
Kirjoitti: Geoman - 29.07.14 - klo:19:56
2.0 TDI dieselmoottori on luotettava ja hyvä on siihen liitetty DSG6-vaihteisto.
Otsikko: Vs: Polttoaine
Kirjoitti: Ritzenhoff - 29.07.14 - klo:21:00
Minkä hemmetin takia aloittajan on jatkuvasti tehtävä näitä Octaviaan liittyviä saatanan typeriä galluppeja? Muutenkin aivan liikaa paskanjauhantaa kyseiseen malliin liittyen aivan liian monessa ketjussa. Tästä koko palstasta on mennyt maku viimeisen vuoden aikana tämän takia. Tuntuu ettei koko palstalla ole pian muita kuin seniilejä vanhoja pappoja Skodineen.
Otsikko: Vs: Polttoaine
Kirjoitti: KaiVee - 29.07.14 - klo:21:15
Lainaus käyttäjältä: Ritzenhoff - 29.07.14 - klo:21:00
Minkä hemmetin takia aloittajan on jatkuvasti tehtävä näitä Octaviaan liittyviä saatanan typeriä galluppeja? Muutenkin aivan liikaa paskanjauhantaa kyseiseen malliin liittyen aivan liian monessa ketjussa. Tästä koko palstasta on mennyt maku viimeisen vuoden aikana tämän takia. Tuntuu ettei koko palstalla ole pian muita kuin seniilejä vanhoja pappoja Skodineen.

Täysin samaa mieltä, miksi joka asiasta pitää äänestää, mitä seuraavaksi, miten olisi onko ratti ylä vai ala-asennossa tai penkki edessä vai takana tai joka keskiasennossa.
Otsikko: Vs: Polttoaine
Kirjoitti: RS/III/RallyGreen - 29.07.14 - klo:22:13
   ;)
Otsikko: Vs: Polttoaine
Kirjoitti: rami - 29.07.14 - klo:23:01
Lainaus käyttäjältä: KaiVee - 29.07.14 - klo:21:15
Täysin samaa mieltä, miksi joka asiasta pitää äänestää, mitä seuraavaksi, miten olisi onko ratti ylä vai ala-asennossa tai penkki edessä vai takana tai joka keskiasennossa.
Mikä piru Sotkan jengissä ottaa aivoon???
Se vaan on niin kun halvalla tedään tulee paskaa.
Sotka ei ole Audi se pitää tajuta.
A3:sen vikaketju on aika lyhyt kun vertaa Seattiin ja Sotkaan.
Mistä jotuu???
Otsikko: Vs: Polttoaine
Kirjoitti: RS/III/RallyGreen - 29.07.14 - klo:23:16
Lainaus käyttäjältä: rami - 29.07.14 - klo:23:01
Mikä piru Sotkan jengissä ottaa aivoon???
Se vaan on niin kun halvalla tedään tulee paskaa.
Sotka ei ole Audi se pitää tajuta.
A3:sen vikaketju on aika lyhyt kun vertaa Seattiin ja Sotkaan.
Mistä jotuu???

Mutta tiivistettynä samaa paskaa eri paketeissa ja eri hintaisissa paketeissa.
Otsikko: Vs: Polttoaine
Kirjoitti: sambolo - 30.07.14 - klo:00:20
Lainaus käyttäjältä: Pikkukakkonen - 29.07.14 - klo:19:00
Haisevaa ja savuavaa en halua, joten bensa on ainut vaihtoehto  :o

En ole kyllä omassa huomannut savuja/hajuja, onkohan siinä jotain vikaa? Edellinen bensakone oli kyllä käytettävyydeltään parempi.
Otsikko: Vs: Polttoaine
Kirjoitti: Janneh - 30.07.14 - klo:01:40
Nää nykydieselit ei kyllä savuta, paitsi webasto päällä
Otsikko: Vs: Polttoaine
Kirjoitti: Liverpool - 30.07.14 - klo:17:09

Antakaa nyt toisten pitää äänestyksiä jos huvittaa, älkää nyt hermojanne siitä menettäkö, vaan jättäkää ne vaille huomiotanne.

Ja veikkaisin Audi-ketjun olevan lyhyt sen vuoksi,  kun premium-merkit on virheettömiä ja täydellisiä niin varustelultaan kuin tekniikaltaankin  8)