VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Octavia III (13-19) => Aiheen aloitti: RS/III/RallyGreen - 23.07.14 - klo:18:02

Otsikko: liikennemerkki tunnistin
Kirjoitti: RS/III/RallyGreen - 23.07.14 - klo:18:02
Tunnistaako Columbus 8 liikennemerkki tunnistin
tunnistaako ajotietokoneessa muuta kuin nopeusrajoituksia?
Otsikko: Vs: liikennemerkki tunnistin
Kirjoitti: Jyri - 23.07.14 - klo:18:39
Ainakin ohituskiellot tunnistaa.
Otsikko: Vs: liikennemerkki tunnistin
Kirjoitti: RS/III/RallyGreen - 23.07.14 - klo:18:57
OK, tilasin omaan uuteen autoon sen ja vähän muita lisävarusteita.
Nyt on maahantuoja Helkama ihan sekaisin. :o
Otsikko: Vs: liikennemerkki tunnistin
Kirjoitti: JiiJii71 - 23.07.14 - klo:19:11
Toi toimii karttapohjan kanssa yhteen. Eli jos kamera ei tavoita merkkejä arvotaan karttapohjasta lukema. Toimii ihan hyvänä apuna muttei missään nimessä voi luottaa 100%:sesti.
Otsikko: Vs: liikennemerkki tunnistin
Kirjoitti: RS/III/RallyGreen - 23.07.14 - klo:19:39
Joo ihan 100% ei voi luottaa mihinkään.
Otsikko: Vs: liikennemerkki tunnistin
Kirjoitti: darthjysky - 23.07.14 - klo:21:45
Joku tais valittaa että nopeusrajoituksen päättävää merkkiä ei tunnista.
Otsikko: Vs: liikennemerkki tunnistin
Kirjoitti: JiiJii71 - 23.07.14 - klo:22:24
Lainaus käyttäjältä: darthjysky - 23.07.14 - klo:21:45
Joku tais valittaa että nopeusrajoituksen päättävää merkkiä ei tunnista.

Kyllä toi ihan hyvin poimii noita juurikin vaikka tietyömaan päätteeksi. No problem!
Otsikko: Vs: liikennemerkki tunnistin
Kirjoitti: KaiVee - 23.07.14 - klo:22:50
Toimii omasta mielestä ihan hyvin. Ei pahaa sanottavaa
Otsikko: Vs: liikennemerkki tunnistin
Kirjoitti: jopo - 25.07.14 - klo:11:16
Komppaan. Toimii hämmästyttävän hyvin.
Otsikko: Vs: liikennemerkki tunnistin
Kirjoitti: tet - 28.07.14 - klo:12:20
Mitenkäs taajamamerkit, ymmärtääkö niiden sisältämät nopeusrajoitukset?
Otsikko: Vs: liikennemerkki tunnistin
Kirjoitti: JiiJii71 - 28.07.14 - klo:14:17
Lainaus käyttäjältä: tet - 28.07.14 - klo:12:20
Mitenkäs taajamamerkit, ymmärtääkö niiden sisältämät nopeusrajoitukset?

Aika hyvin, en tosin tiedä nappaako karttapohjasta vai "silmällä".
Otsikko: Vs: liikennemerkki tunnistin
Kirjoitti: RS/III/RallyGreen - 28.07.14 - klo:14:25
Aika hyvinhän tuo näyttää tunnistavan 8)
Otsikko: Vs: liikennemerkki tunnistin
Kirjoitti: opar - 31.07.14 - klo:10:20
Lainaus käyttäjältä: JiiJii71 - 28.07.14 - klo:14:17
Aika hyvin, en tosin tiedä nappaako karttapohjasta vai "silmällä".
Taajamamerkkiä ei ymmärrä eli kartasta arpoo nopeuden.