VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Octavia III (13-19) => Aiheen aloitti: RS/III/RallyGreen - 21.07.14 - klo:09:33

Kysely
Kysymys:
Vaihtoehto 1: Amundsen 5,8" ääntä: 8
Vaihtoehto 2: Culombus 8" ääntä: 12
Vaihtoehto 3: Joku muu ääntä: 9
Vaihtoehto 4: Ei mitään ääntä: 11
Otsikko: ÄÄNESTYS SKODA NAVIT
Kirjoitti: RS/III/RallyGreen - 21.07.14 - klo:09:33
Kerro mielipiteesi
Otsikko: Vs: ÄÄNESTYS SKODA NAVIT
Kirjoitti: Poni - 21.07.14 - klo:12:17
Meni kohtaan joku muu.
Minulla ei ole muista Skodan naveista mitään kokemusta, joten paha mennä moittimaankaan,
mutta itselläni on kakkos-Ocuun ruuvattu Kenwoodin soitin, jossa Garminin navi.
Hyvä, tahi mainio, jopa erinomainen.
Mutta kun tulee autonvaihto ajankohtaiseksi, niin onko virkaa noilla Skodan omilla naveilla?
Kartta-aineisto, ohjelmisto, kielet?
Minulla kielenä Italia, jota haluaisin jatkossakin käyttää.
Otsikko: Vs: ÄÄNESTYS SKODA NAVIT
Kirjoitti: RS/III/RallyGreen - 22.07.14 - klo:00:08
Mielestäni amundsen 5,8, kaikki kielet löytyy paitsi suomi :o
Otsikko: Vs: ÄÄNESTYS SKODA NAVIT
Kirjoitti: RS/III/RallyGreen - 27.07.14 - klo:21:03
Paitsi, että nyt tilauksessa olevaan RS vaihdoin Columbuksen 8" 8)
Otsikko: Vs: ÄÄNESTYS SKODA NAVIT
Kirjoitti: akfr - 28.07.14 - klo:08:05
Samsungin Galaxy S4:llä mennään.

Jokaisen Octaviani kohdalla olen navia miettinyt, mutta aina se on jäänyt pois.
Käytän navia ehkä kaksi kertaa vuodessa, joten eipä siitä kannata maksaa satoja tai jopa paria tuhatta euroa.
Luurin navi on omaan käyttööni enemmän kuin riittävä.