Kysely
Kysymys:
Vaihtoehto 1: Amundsen 5,8"
ääntä: 8
Vaihtoehto 2: Culombus 8"
ääntä: 12
Vaihtoehto 3: Joku muu
ääntä: 9
Vaihtoehto 4: Ei mitään
ääntä: 11
Meni kohtaan joku muu.
Minulla ei ole muista Skodan naveista mitään kokemusta, joten paha mennä moittimaankaan,
mutta itselläni on kakkos-Ocuun ruuvattu Kenwoodin soitin, jossa Garminin navi.
Hyvä, tahi mainio, jopa erinomainen.
Mutta kun tulee autonvaihto ajankohtaiseksi, niin onko virkaa noilla Skodan omilla naveilla?
Kartta-aineisto, ohjelmisto, kielet?
Minulla kielenä Italia, jota haluaisin jatkossakin käyttää.
Mielestäni amundsen 5,8, kaikki kielet löytyy paitsi suomi :o
Paitsi, että nyt tilauksessa olevaan RS vaihdoin Columbuksen 8" 8)
Samsungin Galaxy S4:llä mennään.
Jokaisen Octaviani kohdalla olen navia miettinyt, mutta aina se on jäänyt pois.
Käytän navia ehkä kaksi kertaa vuodessa, joten eipä siitä kannata maksaa satoja tai jopa paria tuhatta euroa.
Luurin navi on omaan käyttööni enemmän kuin riittävä.