Olisikohan muilla ollut samanlaisia ongelmia soittimen vaihdon kanssa eli :
Vaihdatin -09 mallin Sciroccoon dvd-soittimen alkuperäisen tilalle , kaikki muu toimii mutta yhdestäkään kaiuttimesta ei tule mitään ääntä . Autossa alkuperäiset Dynaudion - kaiuttimet .
Missä siis vika ? Kenelläkään tietoa tällaisesta ?
sami.kuokka@netti.fi
Olet varmaan jo asian ratkaissut, mutta kerrotaan se muillekin (ja korjatkaa kun olen väärärssä :cD ).
DYNAUDIO -mallissa on aina erillinen vahvistin. Audiosignaali soittimelta menee kuitukaapelilla vahvistimelle, joten soittimen vaihto ei onnistukaan. Johtosarja todennäköisesti sopii paikalleen, mutta mankan analogiset johtdot kohtaavat kuitukaapelin...
Laitan kuvia omasta projektista piakkoin.