VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Scirocco => Aiheen aloitti: sk76 - 04.07.14 - klo:16:46

Otsikko: Scirocon soittimen vaihto .
Kirjoitti: sk76 - 04.07.14 - klo:16:46
Olisikohan muilla ollut samanlaisia ongelmia soittimen vaihdon kanssa eli :

Vaihdatin -09 mallin Sciroccoon dvd-soittimen alkuperäisen tilalle , kaikki muu toimii mutta yhdestäkään kaiuttimesta ei tule mitään ääntä . Autossa alkuperäiset Dynaudion - kaiuttimet .

Missä siis vika ? Kenelläkään tietoa tällaisesta ?

sami.kuokka@netti.fi



Otsikko: Vs: Scirocon soittimen vaihto .
Kirjoitti: Navipiste - 02.09.14 - klo:07:56
Olet varmaan jo asian ratkaissut, mutta kerrotaan se muillekin (ja korjatkaa kun olen väärärssä :cD ).

DYNAUDIO -mallissa on aina erillinen vahvistin. Audiosignaali soittimelta menee kuitukaapelilla vahvistimelle, joten soittimen vaihto ei onnistukaan. Johtosarja todennäköisesti sopii paikalleen, mutta mankan analogiset johtdot kohtaavat kuitukaapelin...

Laitan kuvia omasta projektista piakkoin.