Nyt kyselen vähän tyhmiä ::) Mistä olette nostaneet autoa renkaanvaihdossa? Auton alkuperäinen tunkki ei sovi jatkuvaan käyttöön ja olen aina edellisissä autoissa nostanut hallitunkilla sieltä helmasta mistä pitääkin nostaa, laittaen väliin lautaa tai jotain muuta. Exeossa vaan on ikäänkuin paikat sille normitunkille ja pitäis laittaa jotain hallitunkin ja helman väliin,ettei mene rikki siitä kohdasta. Hyviä ideoita kaivataan?
Lainaus käyttäjältä: Reterete - 03.07.14 - klo:18:27
Nyt kyselen vähän tyhmiä ::) Mistä olette nostaneet autoa renkaanvaihdossa? Auton alkuperäinen tunkki ei sovi jatkuvaan käyttöön ja olen aina edellisissä autoissa nostanut hallitunkilla sieltä helmasta mistä pitääkin nostaa, laittaen väliin lautaa tai jotain muuta. Exeossa vaan on ikäänkuin paikat sille normitunkille ja pitäis laittaa jotain hallitunkin ja helman väliin,ettei mene rikki siitä kohdasta. Hyviä ideoita kaivataan?
Itse olen nostanut nosto kohdista ja hyvin on mennyt. En ole käyttänyt edes kumia suojana :P
Aijaa. Ainakaan itse en kyllä uskaltaisi hallitunkilla nostaa suoraan siitä. Siinähän on riski, että se helmapelti menee ruttuun? Ainahan voisi jääkiekosta askarrella "pehmusteet". Tosin aika työläs tehdä.
Lainaus käyttäjältä: Reterete - 03.07.14 - klo:20:49
Aijaa. Ainakaan itse en kyllä uskaltaisi hallitunkilla nostaa suoraan siitä. Siinähän on riski, että se helmapelti menee ruttuun? Ainahan voisi jääkiekosta askarrella "pehmusteet". Tosin aika työläs tehdä.
Hyvin on noussut eikä ole mitään jälkiä tullut. Toki noita kumeja saa halvalla vaikka motonetistä. Aina vain unohtuu ostaa.