VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A4 B8 (07–) => Aiheen aloitti: havaro - 03.07.14 - klo:15:37

Otsikko: S4, käydäänköhän täälä ko mallin keskusteluja?
Kirjoitti: havaro - 03.07.14 - klo:15:37
Onkohan 2009-2011 mallin S4 audeissa AKTIIVINEN tasauspöyrästön lukinta/säätyminen euroopan malleissa vakiona vaiko vain lisävarusteena?
Otsikko: Vs: S4, käydäänköhän täälä ko mallin keskusteluja?
Kirjoitti: niksu - 03.07.14 - klo:17:59
Suomessa vakiona, muualla esim Saksassa tais olla lisävaruste.
Otsikko: Vs: S4, käydäänköhän täälä ko mallin keskusteluja?
Kirjoitti: Baffa - 03.07.14 - klo:18:33
Just noin! Noita "aktiiviperiä" näkyy olevan yllättävän harvassa käytetyssä tarjolla. Motarin rampit on yhtä juhlaa, kun kaasun lisääminen imee kunnolla kurviin.