Onkohan 2009-2011 mallin S4 audeissa AKTIIVINEN tasauspöyrästön lukinta/säätyminen euroopan malleissa vakiona vaiko vain lisävarusteena?
Suomessa vakiona, muualla esim Saksassa tais olla lisävaruste.
Just noin! Noita "aktiiviperiä" näkyy olevan yllättävän harvassa käytetyssä tarjolla. Motarin rampit on yhtä juhlaa, kun kaasun lisääminen imee kunnolla kurviin.