Moikka.
Löysin Skodan sivuilta karttojen päivityssivun? Onko tuo voimassa myös vanhempiin autoihin, joskaan ei autoni ole kuin 2-vuotias......? Näyttävät olevan vielä ilmaisetkin.....
Kiitos kaunis.
Täällä kanssa karttapäivitys hakusessa Amundsen + malliin. Auto vajaa 2v vanha. Perus Amundseeniin saa näköjään tilaamalla uuden SD-kortin, hintaluokka 180â,¬ (http://www.navmapstore.com/category/1853/Skoda_Superb_2009_RNS_Amundsen_Navigation_Update (http://www.navmapstore.com/category/1853/Skoda_Superb_2009_RNS_Amundsen_Navigation_Update)) , mutta plus-malliin en ole löytänyt. Uudempiin Skodiin saa jo lataamalla itse netistä suoraan Skodan sivuilta. No josko sitten seuraavassa Suberbissa :)
Marmorilla sanoivat hinnaksi plussaan n. 250 euroa per päivitys, eli ei mitään järkeä ruveta päivittämään kun uuden erillisnavin saa alle satkulla ja on ikuiset päivitykset. Jos joku tietäisi mistä voi nyky-plussaan ilmatteeksi ladata, niin kiva olisi.....
Kyllä vähintään auton takuuajan pitäisi navin päivitykset olla ilmaisia. >:(
Lainaus käyttäjältä: savolaiskollega - 04.11.14 - klo:17:24
Marmorilla sanoivat hinnaksi plussaan n. 250 euroa per päivitys, eli ei mitään järkeä ruveta päivittämään kun uuden erillisnavin saa alle satkulla ja on ikuiset päivitykset. Jos joku tietäisi mistä voi nyky-plussaan ilmatteeksi ladata, niin kiva olisi.....
Kyllä vähintään auton takuuajan pitäisi navin päivitykset olla ilmaisia. >:(
Täältä löytyy plussaan, mutta miten tuo käytännössä toimii. Jos joku tehnyt, niin voisi kertoa.
http://www.autoliikemiettinen.fi/kayttoohjeet_navigaatio_radiokanavalogot_ (http://www.autoliikemiettinen.fi/kayttoohjeet_navigaatio_radiokanavalogot_)
Kyselin tuolta maahantuonnilta tuosta päivitys asiasta ja tällaisen vastauksen sain:
"Hei,
kiitos yhteydenotostanne.
Karttojen päivitys online-järjestelmän kautta on mahdollista vain Octavia
III -mallin Amundsen- ja Columbus-navigointijärjestelmille, joihin auton
navigointilaitteen yhteydessä on ostettu 3 vuoden karttapäivityslisenssi.
Muihin malleihin päivitys on mahdollista ostamalla erikseen karttapäivitys
Skoda-kauppiaalta."
Eli taitaa jäädä päivitys minunkin kohdalta tekemättä tuon suolaisen hinnan takia,
ellei jotain kikka kolmosta joku keksi miten pääsisi hieman edullisemmin päivitystä tekemään...
(saa vinkata jos joku tietää) :D
http://gpsunderground.com/forum/ (http://gpsunderground.com/forum/)
Lainaus käyttäjältä: Hajuv - 06.11.14 - klo:22:28
http://gpsunderground.com/forum/ (http://gpsunderground.com/forum/)
Ja kun tuollaisia linkkejä laittaa niin olisi varmaan hyvä kuitenkin kertoa mitä sieltä löytyy vai löytyykö sieltä mitään
tarpeellista (samoja asioita pojat taitavat muuallakin pähkiä, eli ei saa päivitystä muutenkuin maksamalla)
Lainaus käyttäjältä: jantsa - 04.11.14 - klo:17:51
Täältä löytyy plussaan, mutta miten tuo käytännössä toimii. Jos joku tehnyt, niin voisi kertoa.
http://www.autoliikemiettinen.fi/kayttoohjeet_navigaatio_radiokanavalogot_ (http://www.autoliikemiettinen.fi/kayttoohjeet_navigaatio_radiokanavalogot_)
No, aika selvästi tuossa sanotaan että plussa-malliin täytyy ostaa se SD-kortti, hinta hieman auki 300â,¬...
Tuota päivitystä voi käyttää suoraan Sd-kortilta tai ladata se navigaattoriin (kesto noin 2 tuntia !!!) Kun kerran ladattu, ei korttia voi enää käyttää toisessa navigaattorissa.