VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Seat => Exeo (08-) => Aiheen aloitti: exeo69 - 25.05.14 - klo:15:32

Otsikko: Kaarrevalo problem
Kirjoitti: exeo69 - 25.05.14 - klo:15:32
Onnistuuko kaarrevalojen pois kytkentä? jos niin onko jotain sovellusta millä esim. bluetoothin avulla OBDII väylänkautta, Torquella ei onnistu.  xenon polttimot ollut vian aiheuttajana,heittää kaarrevalo vikaa infonäyttöön.