VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf IV (97–03) => Aiheen aloitti: porahpe - 25.05.14 - klo:13:42

Otsikko: Boran oven suojapellin irroitus
Kirjoitti: porahpe - 25.05.14 - klo:13:42
Miten saan irroitettua 2003 vuoden Borasta kuskin oven suojapellin jotta saisin vaihdettua ikkunan nosto mekanismin. Olen ottanut kaikki pultit ja irroitettavissa olevat osat irti mutta se ei vaan lähde. Täytyykö oven lukkomekanismi ja lukkopesäkin irroittaa?
Otsikko: Vs: Boran oven suojapellin irroitus
Kirjoitti: jjj84 - 25.05.14 - klo:13:57
Ikkuna irti nostimesta ensin ja lukon pultit pitää avata, sitten lähtee sisäpelti jossa kaikki ovat kiinni.
Otsikko: Vs: Boran oven suojapellin irroitus
Kirjoitti: porahpe - 25.05.14 - klo:19:18
Tarkoitatko oven päädyssä olevia torx-pultteja? Olen ottanut nekin irti ja irroittanut ikkunan mutta eikö lukosta tietenkin ole yhteys itse mekanismiin?