Oon tuossa seuraillu moottorin lämpeämistä. Nyt aamuisin kun ulkolämpötila on ~5C eikä webasto starttaa automaatiisesti, ei mun 15km työmatkan aikana moottori saavuta kuin 70C lämpötilan. lämpötila on katsottu OBD:lla, mittari näyttää juuri ja juuri "ylöspäin" eli käyntilämpötilaa.
Eli pitäs varmaan termostaatti vaihtaa. Millaiseen urakkaan on syytä varustautua