VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Octavia => Aiheen aloitti: ocu04 - 13.05.14 - klo:06:35

Otsikko: vikavalo
Kirjoitti: ocu04 - 13.05.14 - klo:06:35
Skoda Octavia 1.6 bensa. Kojelaudassa on ajoittain palanut keltaine moottorinkuva.On sammunut itsekseen ajon aikana. Onko siellä joku MAF anturi likainen ,voiko likainen ilmanputsari aiheuttaa tuon. Ajossa ei tunnu mitään erikoista valon palamisen aikana. Sitten pitäisi vaihtaa alatukivarren helat.Onko kuvia tai vinkkejä moiseen.
Otsikko: Vs: vikavalo
Kirjoitti: skoodisti - 29.05.14 - klo:00:05
Omassa Ocussani samanlainen vikavalo-ongelma korjautui Lambda-anturin vaihdolla.