Mistä päin konehuonetta löytyy golf IV 1.6 77kw BCB:n MAP ja G28 käyntinopeusanturit?? Auto vuosimallia 2003.
Ja tämmöistä tiedoksi,kun tuntuu olevan aika yleinen vaiva: Vaihdoin orkkis egr venttiilin kyseiseen koneeseen ja pieni
nykiminen ajossa loppui siihen.
Map taitanee löytyä aivan öljyn mittatikun vierestä imusarjasta. G28-anturi taas moottorin takaa vauhtipyörän päästä imusarjan alta. Itse anturi on kumitulpan alla ja sen voi vaihtaa ihan "käsikopelolla". Peilistä on toki hyötyä vaihtohommissa.