VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf IV (97–03) => Aiheen aloitti: KARVANAAMA - 08.05.14 - klo:11:17

Otsikko: Golf iv TDI Kytkin
Kirjoitti: KARVANAAMA - 08.05.14 - klo:11:17
Moro! Olen ostelemassa 99 vuoden tdi golffia ja nyt askarruttaa sellainen vika että kytkinpoljin irroittaa lattiassa... ei kuulemma luista eikä ravista myyjän mukaan vika on polkimen sylinterissä... jostakin kohtaa murtunut kuulemma... Ite en ole koeajanut kyseistä vehjettä mutta omat epäilyt viittaisi kykimeen!
Kertokaapa oma mielipiteenne asiasta...?