VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf IV (97–03) => Aiheen aloitti: vi.lunki - 07.05.14 - klo:11:24

Otsikko: Boran pyyhkijät
Kirjoitti: vi.lunki - 07.05.14 - klo:11:24
Nyt olisi sellainen vika borassa, että kun pyyhkijät ovat ylös nostettuna niin toimivat hyvin kun lasket lasia vasten pyyhkivät n.1 min pysähtyvät keskelle lasia n.25 sek. ajaksi ja taas toimivat n 1min.Rasvaa ja crc on tungettu varsiin ja moottoriin tarpeeksi.Mutta miksi ylhäällä toimivat,vaikka akun loppuun asti.Sadekkaan ei tee vaikutusta.Etukäteen kiittäen.