VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf IV (97–03) => Aiheen aloitti: Jesse1091 - 03.05.14 - klo:22:37

Otsikko: Ongelma kuskinpuolen ajovalon kanssa
Kirjoitti: Jesse1091 - 03.05.14 - klo:22:37
Terve,

Vika on seuraava: Kuskin puolen ajovalo ei toimi, kaikki sulakkeet ja valojen liitokset on käyty läpi, sulakeboxit sisältä purettu ja liittimiä/ johtoja heiluteltu, eli kosketushäiriöstä ei ainakaan kyse ole. Pitkät ja parkkivalot kyllä toimii, mutta näyttäisi siltä, että ajovalojen + johdosta ei tulisi virtaa ollenkaan. Mistähän kannattaisi lähteä seuraavaksi vikaa etsimään?

Lisäyksenä vielä senverran, että ennenkun pimeni kokonaan, valo "välkehti" aina kuoppaisella tiellä ajaessa, ei paljon, mutta kyllä sen huomasi.