Kuinka hankala öljypohja on irroittaa? Pitääkö purkaa vaihdelaatikkoa tms. tieltä pois? Karautin kiveen eilen, ja öljypohja pitäisi laittaa uusiksi.
edit. Onko tuo motonetin VAG 96- öljypohja sopiva? Ölyntason anturireiällä vai ilman?
http://www.motonet.fi/fi/varaosat/528/664085/autot/skoda/octavia-i-97-05?vuosimalli=1999 (http://www.motonet.fi/fi/varaosat/528/664085/autot/skoda/octavia-i-97-05?vuosimalli=1999)
Kaikki ruuvit saa ihan suoraan irti, ei tartte vaihteistoa irroittaa!