VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Octavia => Aiheen aloitti: jupem - 25.04.14 - klo:11:05

Otsikko: octavia 1.8 AGN öljypohjan irroitus
Kirjoitti: jupem - 25.04.14 - klo:11:05
Kuinka hankala öljypohja on irroittaa? Pitääkö purkaa vaihdelaatikkoa tms. tieltä pois? Karautin kiveen eilen, ja öljypohja pitäisi laittaa uusiksi.

edit. Onko tuo motonetin VAG 96- öljypohja sopiva? Ölyntason anturireiällä vai ilman?
http://www.motonet.fi/fi/varaosat/528/664085/autot/skoda/octavia-i-97-05?vuosimalli=1999 (http://www.motonet.fi/fi/varaosat/528/664085/autot/skoda/octavia-i-97-05?vuosimalli=1999)
Otsikko: Vs: octavia 1.8 AGN öljypohjan irroitus
Kirjoitti: tarzi - 25.04.14 - klo:17:38
Kaikki ruuvit saa ihan suoraan irti, ei tartte vaihteistoa irroittaa!