VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Seat => Exeo (08-) => Aiheen aloitti: capital - 09.04.14 - klo:20:27

Otsikko: Seat Exeo 2.0 tdi kytkin ravistaa hieman
Kirjoitti: capital - 09.04.14 - klo:20:27
Ongelma ilmeni tänään.Kytkin ravistaa hieman kun vaihtaa pienemmälle ja hidastaa esim risteykseen.Esiintyy siis pienillä kierroksilla ja tuntee ikävästi polkimessa.Kytkin ei luista yhtään eikä ravista vedättäessä.