Mitenkäs jarrunestesäiliössä olevan suodatinsiivilän saa irroitettua? Pitääkö vaan vetää voimalla vai onko siinä joku mekanismi? Ihan helposti ei ainakaan tuntunut vetämällä irtoavan.
Onko jollakin kokemusta noiden irroittamisesta?
Itse itselleni vastaten: Kyllä se vetämällä lähtee, kun on vaan sopivat pinsetit millä saa reunoista otteen. :-)