VAGarena.fi

Tekniikka => Huoltaminen => Tee-Se-Itse => Aiheen aloitti: Seat-mies77 - 02.04.14 - klo:19:52

Otsikko: Jarrunestesäiliön suodatinsiivilän irroitus
Kirjoitti: Seat-mies77 - 02.04.14 - klo:19:52
Mitenkäs jarrunestesäiliössä olevan suodatinsiivilän saa irroitettua? Pitääkö vaan vetää voimalla vai onko siinä joku mekanismi? Ihan helposti ei ainakaan tuntunut vetämällä irtoavan.

Onko jollakin kokemusta noiden irroittamisesta?
Otsikko: Vs: Jarrunestesäiliön suodatinsiivilän irroitus
Kirjoitti: Seat-mies77 - 04.07.14 - klo:02:02
Itse itselleni vastaten: Kyllä se vetämällä lähtee, kun on vaan sopivat pinsetit millä saa reunoista otteen. :-)