VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf IV (97–03) => Aiheen aloitti: anzu - 17.03.14 - klo:18:33

Otsikko: varaosia ulkomailta Boraan
Kirjoitti: anzu - 17.03.14 - klo:18:33
En tunne forumia, enkä löytäny parempaa paikkaa.

Bca koneessa on mäntävika.

Olisin tilaamassa autonvaraosat24.fi uusia mäntiä.
Onko kokemusta kyseistä paikasta tai paikan männistä?

Heidän asiakaspalvelu chat ei tuottanu tulosta.
Otsikko: Vs: varaosia ulkomailta Boraan
Kirjoitti: Eskoop - 18.03.14 - klo:07:04
En tilaisi paikasta jos asiakaspalvelu kusee jo tuossa vaiheessa.

Mister-autosta hyviä kokemuksia, myös ebay.de kannattaa katsoa.
Otsikko: Vs: varaosia ulkomailta Boraan
Kirjoitti: Arska F - 18.03.14 - klo:07:35
http://alvadi.ee/fi/ (http://alvadi.ee/fi/)
Otsikko: Vs: varaosia ulkomailta Boraan
Kirjoitti: anzu - 18.03.14 - klo:17:29
Viron kauppa ei tuottanu tulosta.

Todella huonosti oon olemattomalla englanninkielellä saati saksankielellä löytäny mäntiä, kannentiivisteitä ym. moottorivaraosia netistä.
Otsikko: Vs: varaosia ulkomailta Boraan
Kirjoitti: ram1 - 18.03.14 - klo:18:08
Osan Oe-koodi tärkeä.Kun sen tietää niin tilaaminen helppoa mistä tahansa.Ja tuo asiakaspalveluchat nyt aivan turha kapistus.Ihan automerkillä kun tilaa, niin voit olla varma, että väärät.Noita 1.4l:n konetyyppejäkin ollut useampia, ja noi useimmat nettikaupat eivät osaa erotella mihin koneeseen ne oikeasti on, vaan lykkäävät samaa osaa kaikkiin.Kokemusta on.
Otsikko: Vs: varaosia ulkomailta Boraan
Kirjoitti: Arska F - 18.03.14 - klo:18:42
Etsi varaosanumerot esimerkiksi tuolta:

http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1 (http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1)