Mörö,
kuinka -07 pasuunasta saisi pois ajovaloautomatiikan, ettei kytkimen ollessa 0-asennossa pala valoja? Siis tässä mallissa ei ole kuin "0 - parkit -1" - kytkin. Minulla on käytössä http://www.elekma.com/v-checker_vag_pro_vikakoodinlukija (http://www.elekma.com/v-checker_vag_pro_vikakoodinlukija), jolla pystyy jonkin laista sopeutusta tekemään...
Keskuselektroniikan koodauksesta se tehdään, luultavasti bitissä lukee jotain skandinavian moodista tms.
Tosin tuolla sivuilla lukee tuosta laitteesta "Ei tue Long-Coding toimintoa" joten sillä se ei taida onnistua. Keskuselektroniikassa kun on käytössä tuo long-coding...
VCDS:n omistajat pystyvät sinua auttamaan: http://www.vagarena.fi/index.php?topic=23.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=23.0)