VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3C (05–10) => Aiheen aloitti: WoTi - 09.03.14 - klo:22:23

Otsikko: 3C valoautomatiikka
Kirjoitti: WoTi - 09.03.14 - klo:22:23

Tollanen 2008 saksantuonti Passat Sportline halogeeneilla. Auto valoasento on vielä saksan moodissa,
valot ei siis päällä päivällä. Koitin VCDS:llä hakea mistä löytäisin tuon asetuksen..

Voisko joku vinkkasta mistä tuon asetuksen saisi muutettua. Pitääkö tuo koodata Hexana, vaiko pitäisikö sille jokin valikko jonkun kontrolli moduulin alla?

Pudottaako passat valojen jännitettä tuossa päivävalo asennossa?
Otsikko: Vs: 3C valoautomatiikka
Kirjoitti: oshar - 10.03.14 - klo:20:25
Mulle laitettiin valot syttymään aina automaattisesti Auto-asennossa, jolloin mittarivalot syttyvät vasta pimeän tullessa. VCDS:sällä pitäis löytää kohta, jossa laitetaan Skandinavia "täppä" päälle (rasti ruutuun periaate), siinä kaikki. Jännitteen pudottamisesta en osaa sanoa mitään.
Otsikko: Vs: 3C valoautomatiikka
Kirjoitti: WoTi - 12.03.14 - klo:08:17
Juu löytyshän se scandinaiva täppä sieltä central electronics coding helperin alta...
Asia kunnossa..