VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3C (05–10) => Aiheen aloitti: Ike-ekI - 07.03.14 - klo:11:09

Otsikko: Passat 3C:n apukuskin ovi
Kirjoitti: Ike-ekI - 07.03.14 - klo:11:09
Vänkärin ovi on todella raskas avata. Sarana on hyvässä rasvassa, joten se ei ole ongelmana. Miten tuota saranaa pystyy säätämään?