VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3C (05–10) => Aiheen aloitti: sapuska - 02.03.14 - klo:18:10

Otsikko: Näyttöjen asennus selkänojaan.
Kirjoitti: sapuska - 02.03.14 - klo:18:10
Onko kukaan asentanut näyttöjä penkkien selkänojiin? Mietityttää että mahtuuko.. Ei uskalla lähteä viiltelemään nahkapenkkiä ihan helposti.. Tarkoitus olis asentaa 7" monitorit ns niskaatyyny näytöt selkänojan yläpäähän. Taustalla tuntuu pehmusteiden alla penkin runko materiaalit. Kyseessä passat sportsline mallin nakkapenkit.