VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3C (05–10) => Aiheen aloitti: Jalkamies - 27.02.14 - klo:22:28

Otsikko: Pörhö vaihtaa osia lupaa kysymättä omistajan piikkiin
Kirjoitti: Jalkamies - 27.02.14 - klo:22:28
Onko Keminmaan Pörhöllä oikeutta vaihtaa omistajan piikkiin osia, vaikka itse sanoo vaihdetun osan olevan täysin kunnossa ?

Tuosta on kysymys:

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=19894.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=19894.0)
Otsikko: Vs: Pörhö vaihtaa osia lupaa kysymättä omistajan piikkiin
Kirjoitti: JuccaKo - 27.02.14 - klo:22:47
Mikäli korjaamo aikoo vaihtaa osia tai suorittaa lisää tunteja joiden arvo ylittää 10% hinta-arviosta, tulee korjaamon kysyä asiakkaalta mielipide kyseisen toimenpiteen suorittamiseen. Varsinkin ehjän osan vaihtaminen uuteen aiheuttaisi minulla erittäin suuren verenpaineen nousun ja alkaisin tivaamaan rahoja takaisin joko hyvällä taikka pahalla.

Lähetetty minun GT-I9100 laitteesta Tapatalkilla

Otsikko: Vs: Pörhö vaihtaa osia lupaa kysymättä omistajan piikkiin
Kirjoitti: Jalkamies - 02.03.14 - klo:11:28
Kyllä ne verenpaineet on nousseet sen verran, ettei tätä asiaa mitenkään jätetä selvittämättä.
Pörhö ja maahantuoja VV-Auto Group uskovat asian poistuvan vaikenemalla.

Ei poistu, vaan vaikeneminen kiihdyttää vain asian julkituontia.
Otsikko: Vs: Pörhö vaihtaa osia lupaa kysymättä omistajan piikkiin
Kirjoitti: Jalkamies - 05.03.14 - klo:16:31
Nyt on Pörhön kanssa asiat sovittu.

Maahantuojalta odottelisin edes jonkinlaista yhteydenottoa ja selvitystä särkyvistä osista jotta saisi edes
jonkin verran luottamusta palautettua VW autoihin.
Otsikko: Vs: Pörhö vaihtaa osia lupaa kysymättä omistajan piikkiin
Kirjoitti: clientti - 05.03.14 - klo:16:32
No kerrohan lopputulos!
Otsikko: Vs: Pörhö vaihtaa osia lupaa kysymättä omistajan piikkiin
Kirjoitti: Keni1 - 05.03.14 - klo:16:37
Lainaus käyttäjältä: Jalkamies - 27.02.14 - klo:22:28
Onko Keminmaan Pörhöllä oikeutta vaihtaa omistajan piikkiin osia, vaikka itse sanoo vaihdetun osan olevan täysin kunnossa ?

Pitikö olla dokumenttia asiasta vai uskoivatko Vagarenan guruja :)
Otsikko: Vs: Pörhö vaihtaa osia lupaa kysymättä omistajan piikkiin
Kirjoitti: vwmies - 05.03.14 - klo:17:37
Lainaus käyttäjältä: Jalkamies - 02.03.14 - klo:11:28
Kyllä ne verenpaineet on nousseet sen verran, ettei tätä asiaa mitenkään jätetä selvittämättä.
Pörhö ja maahantuoja VV-Auto Group uskovat asian poistuvan vaikenemalla.

Ei poistu, vaan vaikeneminen kiihdyttää vain asian julkituontia.

Jostain syystä kun käy kulkineensa kanssa huollossa, pitäisi AINA olla joku toinen täysi-ikäinen normaali puhetta ymmärtävä henkilö mukana. Sitten kun tulee erimielisyyttä tai jopa riitatilanne, on todistaja valmiina.   :-\

Itselläkin tekisi mieli kirjoittaa auf Deutsch tehtaalle Airportin ***** korjaamon toiminnasta.
5 täyttä työpäivää kuluu vianetsintään, jonka korjaukseen ei tarvittu osan osaa. VV-Auton mielestä he ovat toimineet oikein. En käsittele asiaa enempää, ennenkuin tehdas tai maahantuoja ovat ilmoittaneet kantansa. 
Otsikko: Vs: Pörhö vaihtaa osia lupaa kysymättä omistajan piikkiin
Kirjoitti: Tourano - 05.03.14 - klo:21:24
Omalla kohdallani Pörhön kanssa meni luottamus pitkäksi aikaa autojen merkkihuoltoihin. Valitettavan usein autossa oli huoltokohteita kirjaimellisesti koskemattomina huollon jälkeen ja ongelmatilanteessa vianetsintätaidot olivat aivan hukassa.

Ei ollut Keminmaan Pörhö kuitenkaan.

Otsikko: Vs: Pörhö vaihtaa osia lupaa kysymättä omistajan piikkiin
Kirjoitti: Jalkamies - 05.03.14 - klo:21:54
Lainaus käyttäjältä: Keni1 - 05.03.14 - klo:16:37
Pitikö olla dokumenttia asiasta vai uskoivatko Vagarenan guruja :)
En tiedä, mistä ratkaisu tuli, mutta loppujen lopuksi asia oli selvä. Dokumentteja ei tarvittu, vaikka
puheluille olisi todistajakin löytynyt.
Osan hinta palautetaan ja sen yksinkertainen vaihtotyöhinta.

Olosuhteisiin nähden olen nyt tyytyväinen Pörhön viimisimpään, mutta maahantuojan roolia en ymmärrä.
Pitäis saada selitys hajoamiselle, jotta VW luottamus palaisi.
Pitäisi näin "mahdottomaksi" mainitun  hajoamisen  syy kiinnostaa edes vähääkään maahantuojaa, mutta kun ei saa mitään vastausta enää.
Sen hajonneen osan moottorista etsintätyö on vielä minun piikissäni, voisi VV-Auto ottaa sen rikkoontumiseen jotain kantaa.
Täytyy jatkaa tämän haaran (VV-Auto) selvittelyä niin kauan, että jokin vastaus tulee.