VAGarena.fi

Tekniikka => Moottori ja voimansiirto => Aiheen aloitti: Jaakko2000 - 10.02.14 - klo:13:07

Otsikko: Octavia1.9tdi ilmamassamittari
Kirjoitti: Jaakko2000 - 10.02.14 - klo:13:07
Octavia 1.9 tdi -07 BXE

Sytytti moottorinvalon päälle ja huoltoon lukemaan koodia.
Ilmamassamittari kuulemma epämääräistä ongelmaa. Mittarin kalvot näyttävät kuitenkin ehjiltä ehkä hieman hapettuneilta. Kone kuitenkin toimmii normaalisti eikä tehovajausta huomattavissa. Olisikohan vika kuitenkin jossain muualla, kun olen käsittänyt että mittarin ongelmat siirtävät koneen säästöliekille?
Vaimo sanoi auton nykineen hiemanennen samana päivänä. Itse en nykimistä huomannut.
Valo syttyi uudelleen koodinpoiston jälkeen eikä sammunut putsauksen jälkeen itsestään.

Toimiiko tarvike mittarit tässä autossa vai pitääkö olla aito ja suolaisen hintainen? (Bosh 200â,¬)

Kiitos ajatuksista.



Otsikko: Vs: Octavia1.9tdi ilmamassamittari
Kirjoitti: jesper - 21.02.14 - klo:21:42
Vaihto-osana bosch 0986284009090 örum ovh 147â,¬
Vaihto-osa Skoda 038 906 461 BX helkama ovh 150â,¬
Vaihto-osa VW 038 906 461 BX vv-auto ovh 194,36â,¬

Kaikki saman laatuisia. Mittarit on toki kaikki uusia, vaikka vanha meneekin saksaan ja sulatukseen...