apukuskin ovi menee lukkoon kauko säätimestä mut ei aukea kuin kahvasta vetäsemällä,niin olisko tietoa mikä vaivaa? ja toinen vika on että kuskin penkin ristiseläntuki on sähköinen mut ei pelaa mihinkään suuntaan..selkänojan säätö kyllä toimii.
Lukkoa vaivaa todennäköisesti mikrokytkin vika, eli voit koittaa korjata sitä sillä että suihkaset eletroniikka puhdistus spaytä vähän lukkosalvan kohdalta. Joskus tämä autaa hetkeksi mutta ei korjaa ongelmaa. Vaihtoon menee hinta oli itsellä ainakin joku reilu pari sataa.