No nyt on tuo adapteri paikoillaan Multivanissa (RNS-2 soitin). Härveli toimii handsfreenä mainiosti, mutta mp3:sten soittamisen kanssa tikulta on vielä jotain häikkää. Kun tikku on liittimessä paikoillaan niin soitin ei jostain syystä aina lähde toistamaan kappaleita. Näytöllä näkyy että se vaihtaa kappaletta ok ja lukee sitä kun aika juoksee eteenpäin mutta mitään ääntä ei kuulu. Ongelma poistuu kun irrottaa tikun ja käynnistää radion uudelleen.
Onko tuo ominaisuus vai voisiko kenties softan päivittäminen tuoda helpotusta asiaan?