Onko tuollaiselle käytetylle RCD510 markkinoita, vai pistänkö auton mukana vaihtoon? En ole seurannut yleistä kiinnostavuutta ko. soittimen kohdalla, mutta tuohan se vakion RCD310 tilalle paljon ulkonäköä kojelautaan ja oikeaa toiminnallisuuttakin.
On niillä varmaan jonkinlaista kysyntää kannattaa varmaan laittaa nettivaraosiin tai tälle palstalle myyntiin jos ei liikoja pyydä voi saada kaupaksi nopeastikin "myös koodi pitää olla tallella".
Ebaystä voi katsella hintoja missä niiden pyynti hinnat liikkuvat.
Mutta jos lähtee vaihtamaan toiseen mankkaan ja ei laske omalle työlle mitään arvoa , laskeeko / nostaako tai helpottaako se auton myyntiä jää jokaisen itse arvioitavaksi.