VAGarena.fi

Tekniikka => Elektroniikka => Hifi ja multimedia => Aiheen aloitti: Superb-Janne - 02.01.14 - klo:00:27

Otsikko: Aktiivisubbarin asennus apua kaivataan
Kirjoitti: Superb-Janne - 02.01.14 - klo:00:27
Pitäisi saada tuollainen MDS DAX8SA aktiivisubbari asennettua 09 Superbiin, soittimena Skodan Bolero.. Itsellä ei ole kokemusta hifien asentamisesta uudempiin autoihin, joten jos Seinäjoen lähialueella jollakin on aiheesta enemmän kokemusta niin asennus apu olisi tarpeen, tietysti sopivaa korvausta vastaan. Tulisi homma tehtyä kerralla oikein.

Yhteydenotot yv.llä tai o4o-8677342