VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A4 B6/B7 (01–07) => Aiheen aloitti: temex101 - 20.12.13 - klo:23:32

Otsikko: audi a4 1.8t puhallin ei puhalla kylmää
Kirjoitti: temex101 - 20.12.13 - klo:23:32
Joo elikkäs juur haettiin tää a4 1.8t 2005, mutta on aivan sama mille asteelle laittaa lämmityksen niin kuumaa tulee... oisko siellä ketään viisasta ketä osais sanoo mitä tehdä?
Otsikko: Vs: audi a4 1.8t puhallin ei puhalla kylmää
Kirjoitti: Mikey - 20.12.13 - klo:23:43
Lämmönsäätömoottori hajonnnut tai sen läppä jumissa. En tuota autoa tunne mutta useimmiten noiden läppäjuttujen korjaaminen vaatii kojelaudan irrotuksen. Tuon vian pitäisi kyllä näkyä testerillä.
Otsikko: Vs: audi a4 1.8t puhallin ei puhalla kylmää
Kirjoitti: temex101 - 20.12.13 - klo:23:55
Jees, kiitoksia tästä. Täytyy huomenissa kattella jos jostain niistä on vikaa :)
Otsikko: Vs: audi a4 1.8t puhallin ei puhalla kylmää
Kirjoitti: temex101 - 21.12.13 - klo:00:02
Ja vissiin tarttis kattella noi jäähdytyslaitteen nesteet :)
Otsikko: Vs: audi a4 1.8t puhallin ei puhalla kylmää
Kirjoitti: temex101 - 21.12.13 - klo:00:20
Juur kans puhuin tossa yhen autokoorjaajan kanssa, ja Sano että tarttis ne nesteet kattoo :)