Joo elikkäs juur haettiin tää a4 1.8t 2005, mutta on aivan sama mille asteelle laittaa lämmityksen niin kuumaa tulee... oisko siellä ketään viisasta ketä osais sanoo mitä tehdä?
Lämmönsäätömoottori hajonnnut tai sen läppä jumissa. En tuota autoa tunne mutta useimmiten noiden läppäjuttujen korjaaminen vaatii kojelaudan irrotuksen. Tuon vian pitäisi kyllä näkyä testerillä.
Jees, kiitoksia tästä. Täytyy huomenissa kattella jos jostain niistä on vikaa :)
Ja vissiin tarttis kattella noi jäähdytyslaitteen nesteet :)
Juur kans puhuin tossa yhen autokoorjaajan kanssa, ja Sano että tarttis ne nesteet kattoo :)