VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Yeti => Aiheen aloitti: sonic - 08.12.13 - klo:22:42

Otsikko: Yetin Amudsen kuljettaa metsässä
Kirjoitti: sonic - 08.12.13 - klo:22:42
Lienee käyttäjähäiriö,mutta useasti ajetaan metsässä,vaikka tie vanha,skaala jättimäisen iso tai tökkii muuten vaan oliko vinkkejä?.
Otsikko: Vs: Yetin Amudsen kuljettaa metsässä
Kirjoitti: automaattori - 09.12.13 - klo:11:53
Mulla on ollut samanlaista ongelmaa, navi voi sekoilla koko päivän ja seuraavana päivänä toimii ihan OK. Voi mennä viikkoja ettei mitään ongelmaa ja sitten taas sekoilee hetken. Yleensä sekoilu on ollut kostealla ilmalla, luulin siinä olevan syy, mutta viimeksi kun pesin auton konepesussa, niin halliin ajaessa navi oli sekopäällä mutta pois ajaessa toimi taas ;D  Huollossa ei osattu suoraan vastata ongelmaan, pitäis viedä auto tutkittavaksi, en ole saanut vain aikaiseksi kun kännykässä on kuitenkin navi joka toimii paremmin kuin auton oma.