VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Yeti => Aiheen aloitti: Qases - 06.12.13 - klo:09:48

Otsikko: Yeti ja eberi
Kirjoitti: Qases - 06.12.13 - klo:09:48
Laitatin vuosi sitten 2.0 tdi Yetiin eberin. Asennus tehtiin ihan valtuutetulla pajalla. Lämmitin toimii hyvin, mutta asennuksen jälkeen "moottorin vikavalo" on syttynyt muutaman kerran, viimeksi kuluneella viikolla. Aina syynä on ollut joku jäähdytysnesten lämpöön liittyvä ongelma. Johtuneeko tämä siitä, että eberi lämmittää moottoria niin nopeasti, että tietokone luulee kyseessä olevan jonkin sortin häiriötilanteen? Auto oli syksyllä huollossa, jolloin siihen päivitettiin uusimmat ohjelmat, mutta ongelma ei poistunut. Onko muilla samanlaisin kokemuksia?
Otsikko: Vs: Yeti ja eberi
Kirjoitti: JAK - 08.12.13 - klo:22:03
Hyvin täällä toimii, asennettiin tosin kaupan yhteydessä. Alkuun oli (luovuttaessa) ongelma kun puhelimella ei päässyt lämmitintä säätelemään. Oikeanlainen buutti auttoi siihen. Auto tosin ei ole Yeti,mutta sillä tuskin on merkitystä.