VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Skoda => Aiheen aloitti: hjk - 20.11.13 - klo:12:27

Otsikko: SKODA Octavia III Combi 1.4TSI DSG Elegance 2014 (Corrida Red)
Kirjoitti: hjk - 20.11.13 - klo:12:27
Tilasin syyskuun alkupäivinä Markun autokaupasta uuden Octavian.
Kävin koeajamassa RäSäsen ja vaihtokuume puhkesi, vaikka olin ajatellut ajella nykyisellä vielä ensi vuonnakin.
En kuitenkaan RS:ää tilannut, vaan "tavallisen" pappa-mallin.
Se on ilmeisesti tehty männäviikolla (46) ja tulenee kauppaan joulukuussa.
Luovutus näillä näkymin 11.1.2014, jos ei sitten himo ylly...
Edellinen/nykyinen Octavia on samanvärinen, joten eipä saata naapuri edes huomata auton vaihtuvan ;)
Jotenkin vain olen tykästynyt punaiseen autoon. Tuostahan tulee jo 5. punainen peräkkäin ja onhan nuita
ollu ennenkin jokunen... Ja paljon muitakin kuin Skodia.
Varustelistalta värin lisäksi ruksattu: SunSet-tummennus, Minoris-vanteet, koukku, Adaptive Cruise, sähkötuoli kuskille (ja peilit), ja aidot keinopuukoristeet sisään.
Lisäksi kynnyssuojat ja takapuskurin suoja, puh.teline, lacroe ja Nokianin kitkat.
Sitä tässä nyt odotellaan. Malttamattomana...


     hjk
Otsikko: Vs: SKODA Octavia III Combi 1.4TSI DSG Elegance 2014 (Corrida Red)
Kirjoitti: hjk - 01.12.13 - klo:17:18
Viime perstaina, siis 29.11., soittivat kaupasta ja kertoivat, jotta Octavia on nyt heidän tontillaan.
Pitihän sitä käydä katsomassa. Ihan siisti juttu :)
Luovutus 10.1.2014.
Pyysin laittamaan sätelylämmittimen tilalle Calixin letkulälämppärin, kuulemma onnistuu...
Otsikko: Vs: SKODA Octavia III Combi 1.4TSI DSG Elegance 2014 (Corrida Red)
Kirjoitti: hjk - 10.01.14 - klo:12:53
Nyt se on kotipihassa, katoksessa :D
Ne jalkatilavalot vain puuttuivat, mutta niistä toisessa ketjussa...