Eli jostain päässyt vettä takajalkatilaan. Ei ilmeisesti ainakaan oven tiivisteistä, koska ei veden valumisen merkkejä ( jalkatilan sivut eivät märät). Oli valunut vettä maahan lattian alta olevasta pohjatulpasta. Itse ajattelin, että onkohan joku/jotkut vedenpoistokanavat jostain tukossa. Osaako joku sanoa mistä kanavat kyseisessä autossa (octavia vm. 98) kulkevat? Tai jos joku on samanlaisen ongelman saanut ratkaistua niin vinkkejä otetaan vastaan. :)