VAGarena.fi

Tekniikka => Elektroniikka => Hifi ja multimedia => Aiheen aloitti: himppe - 14.11.13 - klo:19:30

Otsikko: Jälkiasenteinen MDI, aux ei toimi
Kirjoitti: himppe - 14.11.13 - klo:19:30
Asensin noin vuosi sittten RCD-310:n jatkoksi MDI:n. USB-toisto on toiminut moitteetta ja siltä osin olenkin tyytyväinen päivitykseen. Käyttöliittymä tosin on aika köpö mutta menettelee.

Nyt huomasin, että keskikyynärnojassa oleva vakioasenteinen aux-liitäntä ei enää toimi. Jos poistan usb-tikun MDI:n liitännästä, auxinhan pitäisi toimia. Näin ainakin ohjeessa sanotaan. Mutta jostain syystä Media-valintapainiketta painettaessa radion näytöllä lukee edelleen Media-In, ei Aux. Aux on laitettu Setupista päälle, siitä tämä ei pitäisi olla kiinni.

Olisiko jollakulla ajatusta, miten lähteä ongelmaa purkamaan? Kaikki ideat ovat tervetulleita!