VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Skoda => Aiheen aloitti: jaffa - 09.11.13 - klo:20:16

Otsikko: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: jaffa - 09.11.13 - klo:20:16
Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN Candy White

Tilattu: 14.08.2013
Tuotanto: vko 41
Luovutus: 15.11.2013

Tehdasasenteiset lisävarusteet:
- Black-paketti
- Canton sound system
- Gemini Antrasiitit 18'
- Performance Mode Selection

Jälkiasennettavat:
-Eberi easystart+
-vodax maalipintaan
-conti nastat 225/45 18
-suojakalvot kynnyksiin

Kuvia myöhemmin...
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: Markku J - 09.11.13 - klo:20:20
Oliko sinulla kiire toimitukselle, kun valitsit reilusti kalliimman jälkiasenteisen Eberin tehdaswebaston sijaan ?
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: jaffa - 09.11.13 - klo:20:23
Pari kuvaa noista ylikoon renkaista kävin nappaamassa kun auto olikin jo perjantaina otettu pinnotteen laittoon.Omasta mielestä nappi valinta ottaa tuo koko.Täyttää kivasti lokasuojan  ;)
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: jaffa - 09.11.13 - klo:20:26
Lainaus käyttäjältä: Markku J - 09.11.13 - klo:20:20
Oliko sinulla kiire toimitukselle, kun valitsit reilusti kalliimman jälkiasenteisen Eberin tehdaswebaston sijaan ?

Oli tarkotus ottaa tehdas webasto mutta en sitten malttanu oottaa sitä vk45 ja tutun kautta sain ihan hyvän tarjouksen tosta eberistä asennuksineen.
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: Markku J - 09.11.13 - klo:20:32
OK. Ja minun erittäin vähäisellä kokemuksella Eberi toimi Webastoa paremmin. Perheessä on ollut 1 Eberi ja 6 Webastoa. Tästä ei voi mitään linjaa vetää, mutta hyvä laite ilman muuta on Eberi.
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: Karvis - 09.11.13 - klo:22:25
Lainaus käyttäjältä: jaffa - 09.11.13 - klo:20:16
Jälkiasennettavat:
-Eberi easystart+

Itse vaihtaisin kaken tilalle EasyStart Call:n, molemmat on saman hintaisia.
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: Jyri - 09.11.13 - klo:22:48
Todella hyvältä näyttää ylikoon kumit aukoissa. Sama koko itsellekin haussa tulevaan RäSääni.
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: jaffa - 11.11.13 - klo:16:46
Piti käydä myyjää kiusaamassa ja hoputtaa aikastamaan luovutusta,aiko soitella tänään mutta eipä kuulunu  :'(
Spacerit tuli hommattua 15mm+10mm ja pitemmät pultit.Katella jos jaksas puuhailla paikalleen vkl:na.
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: jaffa - 13.11.13 - klo:18:55
Rs laskeutunut kotipihaan ja tykkää  :P
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: jaffa - 19.11.13 - klo:09:59
No jo on tehty sumu/kääntymis polttimojen vaihto hankalaksi.Eilen koitin vaihdella lediä tilalle mutta yritykses jäi,on niin ahdas kolo ainakin kuskin puolella että ei onnistunu.Onko jollakin tarkempaa tietoa onnistuuko ilman puskurin irrotusta??
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: jaffa - 24.11.13 - klo:19:39
Ledit vaihdettu sisävaloihin ja rosterinen lepuutustuki löysi paikkansa nyt on yhtenäisemmän näköiset polkimet.
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: makkis - 24.11.13 - klo:19:45
LainaaSpacerit tuli hommattua 15mm+10mm ja pitemmät pultit.Katella jos jaksas puuhailla paikalleen vkl:na.

Mistä hommasit? Huomaako ajettavuudessa?
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: jaffa - 24.11.13 - klo:21:29
Kaverin hyllystä löyty sopivasti fk-spacerit keskittävällä huulella.Ei vaikutusta ajettavuuteen.Sais käytettyä pesussa niin sais napsittua kuvia  :P
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: jaffa - 27.11.13 - klo:19:22
Jepulis jee,ensimmäistä vikaa pukkaa.Käynnistin auton ja kappas sehän käydä rupsutti kolmella pytyllä vähän aikaa  :(.Mitään vika valoa ei syttynyt mittaristoon.Kokemusta on Audin b7 2.0tfsi koneesta josta sytytyspuolia meni ja teki ihan samalla tavalla kun äsken.Täytyy kävästä marmorilla tilaamassa potilaalle aika.
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: WainaJarvela - 04.12.13 - klo:00:17
Joko pesit, kun pakkaset alkoi? Kuva olis kiva, spacerit kiinnostaa..
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: jaffa - 26.01.14 - klo:09:28
Nyt sitten pöhisee lämmitinkin vihdoin keulalla ja samalla yritin vaihtaa ne sumari+kääntymispolttimot ja onnistuu hyvin alakautta kun ottaa moottorin alasuoja-muovin pois mutta eihän mun polttimot käynykkään sinne vaikka h16 poltin oli.Kanta erilainen  >:(.Siinä polttimon pistokkeessa on semmonen muovinen lukitus panta mikä pitää napsauttaa irti ja sitten vaan kääntää poltinta vastapäivään niin irtoaa.
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: jaffa - 20.02.14 - klo:18:21
Hyvinpä lähtee räsä taival etenemään..kävin laakkosella kuunnelluttamassa rolisevata ääntä joka tulee vaihdelaatikon suunnalta ja tuomioksi välitön ajokielto :'(.Huomenna ottavat sisälle ja tutkivat mikä on paskana. Pahimmassa tapauksessa menee koko loota vaihtoon,että näin savossa :-X.Ohjauksesta valitin samaan syssyyn kun auto luikertelee kuin käärme.Kulmat säädettiin kk sitten ja niissä oli virhettä.
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: jaffa - 24.02.14 - klo:16:28
Raplattava ääni paikallistettu kytkimen suunnalta eli kytkin-paketti vaihtoon ja kuulemma osien tulo sitten voi kestää.Maahantuoja oli vaatinut ääni näytteen ja sen perusteella sitten mennään näin.Ohjausvaihdetta eivät antaneet vielä vaihtaa vaan jotain liittimiä kuulemma vaihdetaan ja hinkataan eli suomeksi valo hoitoa >:(.
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: jaffa - 10.03.14 - klo:17:37
Vauhtipyörä sitten menee vaihtoon ja kytkimen kans vaikka ei siinä mitään vikaa ollukkaan.Tällä viikolla ehkä ajuun eli ens viikolla  :P
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: Pumpeli - 12.05.14 - klo:17:00
Lainaus käyttäjältä: jaffa - 24.02.14 - klo:16:28
Raplattava ääni paikallistettu kytkimen suunnalta eli kytkin-paketti vaihtoon ja kuulemma osien tulo sitten voi kestää.Maahantuoja oli vaatinut ääni näytteen ja sen perusteella sitten mennään näin.Ohjausvaihdetta eivät antaneet vielä vaihtaa vaan jotain liittimiä kuulemma vaihdetaan ja hinkataan eli suomeksi valo hoitoa >:(.


Minkälaisessa tilanteissa tuo ääni kuului autosta? Saivatko kuntoon?
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: jaffa - 12.05.14 - klo:17:07
Ã,,äni kuului tyhjäkäynnillä ja koveni kun nosti kierroksia parin tonnin kohdalle.Se ääni oli ralkattava ja hävisi kun painoi kytkimen pohjaan.Auto tuli kuntoon kun vaihtoivat vauhtipyörän ja kytkin paketin.Jouset oli kuulemma menneet siitä värinä vaimennetusta vauhtipyörästä.
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: Pumpeli - 12.05.14 - klo:17:14
Lainaus käyttäjältä: jaffa - 12.05.14 - klo:17:07
Ã,,äni kuului tyhjäkäynnillä ja koveni kun nosti kierroksia parin tonnin kohdalle.Se ääni oli ralkattava ja hävisi kun painoi kytkimen pohjaan.Auto tuli kuntoon kun vaihtoivat vauhtipyörän ja kytkin paketin.Jouset oli kuulemma menneet siitä värinä vaimennetusta vauhtipyörästä.

Kuuluiko sekä lämpimällä,että kylmällä koneella!?
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: jaffa - 12.05.14 - klo:19:50
Lämpimällä ja kylmällä
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: Pumpeli - 18.05.14 - klo:17:46
Lainaus käyttäjältä: jaffa - 12.05.14 - klo:17:07
Ã,,äni kuului tyhjäkäynnillä ja koveni kun nosti kierroksia parin tonnin kohdalle.Se ääni oli ralkattava ja hävisi kun painoi kytkimen pohjaan.Auto tuli kuntoon kun vaihtoivat vauhtipyörän ja kytkin paketin.Jouset oli kuulemma menneet siitä värinä vaimennetusta vauhtipyörästä.


Samat oiret justiinsa 2vkoa käytössä olleessa 1000km ajetussa manuaali bensa räsässä :P huomenna näyttään huollolle!
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: jaffa - 27.06.14 - klo:20:30
No niin,vi....tus käyrä rupeaa olemaan tapissa tän romun kanssa.Tänään läksi hinurin kyydissä laakkosen pihaan kun syttyi mittaristoon moottori häiriötä ilmoittava kuvatus.Soitin huoltoon ja käskivät varmuuden vuoksi kutsua hinurin.Iltasella tuli soitto ja oikein ratkiriemukkaita uutisia eli imusarjasta joku anturi antaa vika-sanomaa ja purkuun menee.Ei kuulemma ole ihan tunnin homma  :-X.Sijais-auto tuli kyllä ihan pyytämättä  :P.Taisin kyllä saada erinomaisen maanantai-RÃ,,SÃ,,N
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: Gulf - 27.06.14 - klo:20:55
Ei se ole jaffa maanantai-RÃ,,SÃ,,, se on ihan normaalia vag-laatua nykyään? Tekniikka kehittyy ja autot siinä mukana?
Otsikko: Vs: Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN
Kirjoitti: jaffa - 09.03.15 - klo:16:03
Pientä päivitystä elikkäs hinurilla taasen auto laakkosen pihaan ja huomenna ottavat työn alle..jaa miksi,no konehuoneesta rupesi sen verta voimakkaasti bensan hajua pukkaamaan sisätiloihin että ei ihan normaalilta vaikuttanu.Tuli ihan nuoruus mieleen kun fiude 127lla pöristeli pitkin kyliä.Samalla päivittävät vihdoin mullekkin sen uuden softan että jospa ne bling blingit loppus.OON TÃ,,MÃ,, MAHTAVA RÃ,,SÃ,,NEN!!!!