VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Volkswagen => Aiheen aloitti: variantR - 18.04.10 - klo:11:48

Otsikko: Golf pacific var -05
Kirjoitti: variantR - 18.04.10 - klo:11:48
 Tälläsellä Autolla ajelaan nyky hetkellä .. 1.6 16  :P Sisällä kaikki tarvittavat varusteet  laitettu TT polkimet / lep tuki  sisävalot ledit ympäriinsä Parenmat hifit Ulkoo met sininen ympäriinsä V6 etu lippa / taka  Alusta Bistein /eibach seat sports jouset  Talvella 16 alut ja kitkat Kesällä(MYYNIS 8x18 taka 9x18 Dotz las vegas kromi ) nyt alla audui TT omg vanteet 17 / e 32 :D etu valot DEPO R 32 tummapohjaset led päivävalot by philips fk merkiton maski ..panther Bra tulos sen mukaan kun rahat antaa myötä niin uutta settii  8)

[ylläpito on poistanut liitteen]